De Guerrillamarketingrevolutie

-

Van Noodgreep Naar Noodzaak

Auteur: Cor Hospes

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 26
Cover van het boek 'De Guerrillamarketingrevolutie' van Cor Hospes
Uitgevers Haystack, Haystack, Uitgeverij
Uitgavejaar 2012
ISBN139789461260260
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing. Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten.

In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.

Bestellen

Bestel 'De Guerrillamarketingrevolutie' bij Bol.com € 29,95 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.