De media maken de man

-

over hoe pers en beeldvorming echt werken

Auteur: Peter Anthonissen

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 174
Cover van het boek 'De media maken de man' van Peter Anthonissen
Uitgever Davidsfonds
Uitgavejaar 2010
ISBN139789058266019
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De media maken en kraken. Ze doen niet alleen verslag, ze creëren zelf het nieuws. Ze brengen mensen voor het voetlicht en ze vestigen hun reputatie. Zijn media echt zo machtig? Waar komt hun macht vandaan? En wat mogen we in de toekomst verwachten? Peter Frans Anthonissen analyseert op een heldere en kritische manier de werking en de evolutie van het perslandschap in Vlaanderen en elders. Over de opkomst van een nieuwe verzuiling, met kranten en magazines die hun opinie steeds scherper formuleren. Over de gedrevenheid van journalisten. Over de wisselwerking tussen de pers aan de nee kant en de politiek, de sport, het gerecht en de BV-industrie aan de andere kant.

Bestellen

Bestel 'De media maken de man' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.