Digitale verleiding

-

hoe beinvloedingsprofielen de online marketingop z n kop zetten

Auteur: Maurits Kaptein

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 219
Cover van het boek 'Digitale verleiding' van Maurits Kaptein
Uitgevers Atlas Contact, Uitgeverij, Business Contact
Uitgavejaar 2012
ISBN139789047005650
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoekers individueel te benaderen met behulp van zogenaamde beïnvloedingsprofielen. De intuïtie van de rasverkoper komt deze klant voor kwaliteit? Voor een koopje? Omdat hij `erbij wil horen ? kan daarmee digitaal gesimuleerd worden, zodat je voor elke bezoeker de beste verleidingsstrategie kunt inzetten. Kaptein voert de lezer mee langs alle aspecten van zijn onderzoek, van de psychologie achter verkopen en de werking van onze hersenen tot de huidige technologische mogelijkheden en de ethische vragen die het werken met beïnvloedingsprofielen oproept. Het resultaat is een levendige en heldere inleiding voor iedereen, koper of verkoper, die wil weten hoe hij of zij op internet wordt verleid.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Digitale verleiding' bij Bol.com € 9,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.