(e) Marketing

-
Auteur: Cor Molenaar

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 908
Cover van het boek '(e) Marketing' van Cor Molenaar
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2010
ISBN139789001782528
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel.
In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing.

Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, on line communicatie, on line retail... ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en – tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.

Bestellen

Bestel '(e) Marketing' bij Bol.com € 40,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.