Een digitaal marketingplan in 100 dagen

-
Auteur: Bert van Wassenhove

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 220
Cover van het boek 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' van Bert van Wassenhove
Uitgevers Terra Lannoo, Lannoo Campus
Uitgavejaar 2012
ISBN139789401405805
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Een krachtig model om álle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid! Het '100 dagen'-stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. Boordevol praktische tips: In welke kanalen moet je investeren? Hoe selecteer je de juiste partners? Een praktisch en inspirerend boek voor marketing professionals, managers en ondernemers.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' bij Bol.com € 23,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.