Fundamenten van marketing / druk 1

-
Auteur: StudentsOnly

Categorie:School & Studie / Onderwerp: School & Studie overig 1942
Cover van het boek 'Fundamenten van marketing / druk 1' van  StudentsOnly
Uitgever StudentsOnly
Uitgavejaar 2009
ISBN139789460667930
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Dit is het uittreksel behorend bij het boek 'Fundamenten van marketing' (1e druk; isbn 9039522871) van Eelko Huizingh m.m.v. Karel Jan Alsem, Kees Gelderman en Hester van Herk.

Uittreksels van StudentsOnly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina's van het boek - een compleet overzicht van alles wat belangrijk is. In het uittreksel wordt regelmatig naar pagina's, paragrafen, tabellen of figuren in het boek verwezen; het is dan ook moeilijk te gebruiken zonder het boek, maar des te beter samen met het boek.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible met Adobe DRM). Telefoons/tablets met Google Andro

Bestellen

Bestel 'Fundamenten van marketing / druk 1' bij Bol.com € 5,99 Direct te downloaden.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.