Geen commentaar !

-

communicatie in turbulente tijden

Auteur: Hugo Marynissen

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 130
Cover van het boek 'Geen commentaar !' van Hugo Marynissen
Uitgever Business Contact
Uitgavejaar 2010
ISBN139789047003588
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De laatste jaren zijn de fundamenten van de communicatie flink door elkaar geschud. Klassieke communicatiemodellen gaan al lang niet meer op. Je bepaalt zelf niet wat een crisis is, dat doet de buitenwereld in jouw plaats.

Ook 'de doelgroep' bestaat niet meer. En als die al zou bestaan, dan is het een verzameling van individuen die zelf beslissen welke communicatie ze willen ontvangen en welke niet. Het individu speelt zelf voor journalist, blogt, sms't, twittert of facebookt. Het idee dat we te allen tijde ons imago en de reputatie van onszelf, ons bedrijf of onze organisatie met de juiste communicatie kunnen beschermen, gaat niet meer op.

Reputatie heeft het moeten afleggen tegen relatie. We moeten luisteren in plaats van praten. We moeten de buitenwereld naar binnen halen en met die buitenwereld in een eerlijke, open en respectvolle dialoog treden. Wie daar in slaagt, heeft een grote kans om een crisis om te buigen tot een kans, een mogelijkheid om 'Geen commentaar!' te vervangen door een open dialoog, en zich zo te handhaven in turbulente tijden.

In dit boek geven twee Nederlandse en drie Vlaamse crisiscommunicatie-experts hun visie op succesvolle risico- en crisiscommunicatie, zowel bij bedrijven als overheden in Belgiƫ en Nederland.

Bestellen

Bestel 'Geen commentaar !' bij Bol.com € 19,95 Op voorraad. Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.