Handboek kerk en social media

-
Auteur: Eric van den Berg

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 243
Cover van het boek 'Handboek kerk en social media' van Eric van den Berg
Uitgevers Boekencentrum, Kokboekencentrum Non-Fictie
Uitgavejaar 2012
ISBN139789023926504
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning.

Sinds kort is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIngroepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals, Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel kerken nog een brug te ver.

Eric van den Berg (auteur van het Handboek kerk en internet ) en Frank Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe kerken zich effectief kunnen verbinden met social media.

Het resultaat mag er zijn: dit boek introduceert de verschillende social media, bespreekt strategische modellen voor het gebruik ervan en bevat prikkelende analyses en heldere theologische doordenkingen rond het thema.

Bestellen

Bestel 'Handboek kerk en social media' bij Bol.com € 19,99 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.