Handboek webredactie

-
Auteur: Geert Poort

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 178
Cover van het boek 'Handboek webredactie' van Geert Poort
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2011
ISBN139789058715197
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Klanten en relaties. Met een slim webadres, de juiste zoekwoorden en boeiende content komen ze direct bij jouw site uit. Onderweg met smartphone of tablet of thuis of op het werk met de pc. Want 90% van de Nederlandse huishoudens heeft toegang tot internet (we zijn koploper in Europa) en maar liefst 95% van alle bedrijven. Een ongekend groot potentieel. Maar wanneer er iets niet klopt op je website, zijn diezelfde klanten net zo snel weer weg als ze gekomen waren: met één muisklik …

Webbezoekers verleiden en vasthouden vraagt namelijk nogal wat, veel meer dan een gelikte online presentatie en flitsende content. Daarom is het belangrijk om eerst na te denken over de uitgangspunten van de site. Zijn die helder, dan kun je beargumenteerde beslissingen nemen over bijvoorbeeld webstructuur, tone of voice van teksten, SEO, usability en contentsoorten.

Dit Handboek webredactie vertelt je alles wat je hierover moet weten. Het is hét hulpmiddel voor iedereen die een website onderhoudt of ontwikkelt. Het handboek bestaat uit negen delen met in totaal 21 hoofdstukken waarin alle belangrijke webonderwerpen aan bod komen: strategie, structuur, schrijven voor het web en schrijven voor zoekmachines, audiovisuele content, testen van usability, internetrecht, social media, en nog veel meer. Op de Nederlandse markt bestaat geen completer boek over webredactie dan dit.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Handboek webredactie' bij Bol.com € 12,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.