Het handboek voor nieuwsmakers

-

in zeven stappen kansen op nieuws zien en benutten

Auteur: Nico F. de Leeuw

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 132
Cover van het boek 'Het handboek voor nieuwsmakers' van Nico F. de Leeuw
Uitgever Nieuwsmaker
Uitgavejaar 2010
ISBN139789081517218
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Veel organisaties versturen met behulp van reclame-, pr- of marketingbureaus een boodschap naar buiten om aandacht te vragen. Omdat we creativiteit niet snel bij onszelf zoeken, en het gezond verstand mateloos wordt onderschat, betalen we daar graag veel geld voor. Zelfs als deze boodschap irritatie oplevert. Volgens de methode die in dit boek wordt besproken, hoef je niet meteen in marketing- en reclameoplossingen te denken. Kijk zelf eerst naar wat de organisatie aan kennis en informatie in huis heeft en welke nieuwsmogelijkheden voorhanden zijn die media-aandacht kunnen opleveren. Als je daarnaast met collega´s kunt samenwerken volgens deze methode, creëer je draagkracht. Zo kun je je eigen nieuwsfabriek starten waarmee je aanzienlijk kosten bespaart en tegelijkertijd je naam voortdurend op een betrouwbare manier onder de aandacht brengt. Na het lezen en vervolgens toepassen van dit handboek kan iedereen die publiciteit wil, beter en gerichter om zich heen kijken op zoek naar kansen ofwel 'goudstaven'. Het goede nieuws is namelijk dat er bij veel organisaties voldoende nieuwskansen zijn. Het is nooit te laat om deze mogelijkheden te herkennen en te benutten. Soms liggen ze al jaren in een lade te wachten.

Bestellen

Bestel 'Het handboek voor nieuwsmakers' bij Bol.com € 24,95 Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.