Het merk ik

-

TalentBranding voor een succesvolle carriere. Nu met 5 jaar TalentBranding-cases uit de praktijk

Auteurs: Huub van Zwieten, M. van de Grift

Categorie:Business / Onderwerp: Persoonlijke ontwikkeling 118
Cover van het boek 'Het merk ik' van Huub van Zwieten en M. van de Grift
Uitgevers Spectrum, Spectrum
Uitgavejaar 2009
ISBN139789049102388
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het crucial jezelf als professional en persoonlijkheid te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend nee rte zetten.

In Het merk IK® weten de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit te dagen zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als johan Cruijff, Jorf Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere:
- je kans op een baan vergroten
- duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden
- jezelf al seen sterk en authentiek merk positioneren

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst.

Mark van de Grift is brandmanager Red Bull. Sinds 2002 verzorgen zij het programma TalentBranding voor particulieren en bedrijven.
Het merk IK® behoort tot een serie boeken van Volkskrant Banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken is actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.

Bestellen

Bestel 'Het merk ik' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.