Identiteit en imago

-

recente inzichten in corporate communication - theorie & praktijk

Auteur: C.B.M. van Riel

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 90
Cover van het boek 'Identiteit en imago' van C.B.M. van Riel
Uitgever Academic Service
Uitgavejaar 2003
ISBN9052613397
ISBN139789052613390
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Deze tweede editie van dit zeer populaire boek bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van het creëren van een positief bedrijfsimago met behulp van 'corporate communication', waarbij de noodzakelijke reclame-, PR-, en management-technieken de revue passeren. Deze tweede editie bevat nieuwe methodieken voor het bepalen van corporate identity, actualisering van de gehele tekst, een bespreking van het SIDOC-model, een geheel herzien hoofdstuk over De Organisatie van de Communicatie, een internationale benadering, en nieuwe cases.

Bestellen

Bestel 'Identiteit en imago' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.