Inkoop in strategisch perspectief / druk 6

-

analyse, strategie, planning en praktijk

Auteur: A.J. van Weele

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde -
Cover van het boek 'Inkoop in strategisch perspectief / druk 6' van A.J. van Weele
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Vakmedianet
Uitgavejaar 2008
ISBN9013056075
ISBN139789013056075
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.

Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.

Deze zesde, volledig herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:
- Inkopen van diensten;
- Ontwikkelen van inkoop- en sourcingstrategieën;
- Duurzaam inkopen, integriteit en ethiek;
- Public Procurement;
- Target Costing;
- Leveranciersontwikkeling;
- 'Customer of choice'.

Bestellen

Bestel 'Inkoop in strategisch perspectief / druk 6' bij Bol.com € 74,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.