#inthemoment

-
Auteur: Tom Himpe

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 1721
Cover van het boek '#inthemoment' van Tom Himpe
Uitgevers Tom Himpe, Tom Himpe, Tom Himpe, Uitgeverij Terra - Lannoo, Lannoo Campus
Uitgavejaar 2013
ISBN139789401413183
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De onmisbare gids om je reclame relevant te maken voor je consumenten Van het bureau achter de Rode Duivels en de Belfius rebranding Ook verkrijgbaar in de iBookstore
Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt. #inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.

Bestellen

Bestel '#inthemoment' bij Bol.com € 24,99 3-6 werkdagen
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.