Jezus wast witter dan wit

-

Hoe De Katholieke Kerk De Marketing Heeft Uitgevonden

Originele titel: Gesu Lava Piu Bianco
Auteur: Bruno Ballardini

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 88
Cover van het boek 'Jezus wast witter dan wit' van Bruno Ballardini
Uitgevers Business Contact, Mouria
Uitgavejaar 2010
ISBN139789045841861
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Heeft de Katholieke Kerk een marketingcursus gevolgd? Monseigneur Ernesto Vecchi geeft zijn reactie: 'Meent u dat serieus? De Kerk kan die cursus alleen geven. Jezus is immers degene die met marketing is begonnen, al meer dan tweeduizend jaar geleden.'

Wie zijn product onder de aandacht wil brengen, moet zorgen dat het zichtbaar is - een kerktoren die overal boven uitstijgt helpt daarbij. Het product moet toegankelijk zijn - de deur van de kerk staat altijd open. Het product moet uniek zijn - het geloof verkondigt het woord van de enige, unieke God.

Bruno Ballardini laat onomstotelijk zien hoe de Vaticaanse multinational al vanaf het begin zijn waren slijt met precies die technieken die tegenwoordig in de marketing worden toegepast. Van prijspolitiek tot merchandising en proefmonsters - alles komt aan bod.

Bestellen

Bestel 'Jezus wast witter dan wit' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.