Jong & Grijpbaar

-

handboek voor culturele jongerenmarketing

Auteur: Franky Devos

Categorie:Kunst & Cultuur / Onderwerp: Dans & Theater 51
Cover van het boek 'Jong & Grijpbaar' van Franky Devos
Uitgevers Uitgeverij Int. Theatre & Film Books, Vrije Uitgevers, ABC Uitgeverij
Uitgavejaar 2005
ISBN9064036810
ISBN139789064036811
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

'Jong & Grijpbaar' zoomt in op jongeren uit Nederland en Vlaanderen tussen 15 en 25 jaar. Is kunst enkel voor softies? Hoe krijg je plattelandsjochies naar een concert? Zijn trendsetters ons altijd te snel af? Hoe bepalend zijn ouders, vrienden en leerkrachten? 'Jong & Grijpbaar' bevat een vloedgolf aan praktische tips en inspirerende voorbeelden om jongeren enthousiast te maken voor theater, dans, muziek, literatuur en beeldende kunst. Het marketinghandboek 'Jong & Grijpbaar' van auteurs Franky Devos en Bureau Promotie Podiumkunsten is een handleiding voor een doeltreffende campagne. Affiches, flyers, msn, websites, guerrillamarketing, radio, televisie, kranten en tijdschriften: maak je eigen doeltreffende mediamix.

Bestellen

Bestel 'Jong & Grijpbaar' bij Bol.com € 15 Uiterlijk 21 december in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.