Klachtenmanagement en de rol van communicatie / druk 1

-
Auteur: M. Waardenburg

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 17
Cover van het boek 'Klachtenmanagement en de rol van communicatie / druk 1' van M. Waardenburg
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2005
ISBN9013022243
ISBN139789013022247
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Organisaties kunnen verschillende motieven hebben om iets aan klachtenmanagement te gaan doen. Klachtenmanagement is een (relatief goedkoop) organisatieonderzoek en legt de zwakke plekken bloot. Hierdoor kunt u maatregelen nemen om de kwaliteit van de producten en/of dienstverlening van de organisatie te verbeteren.

In dit Communicatiememo wordt vooral de praktische kant van het klachtenmanagement vanuit communicatief oogpunt besproken.

Bestellen

Bestel 'Klachtenmanagement en de rol van communicatie / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.