Kruip in de huid van de klant

-


Categorie:School & Studie / Onderwerp: Mens & Maatschappij 184
Cover van het boek 'Kruip in de huid van de klant'
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2008
ISBN9058713814
ISBN139789058713810
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Met uitmuntende service bereiken we meer dan alleen concurrentievoordeel: het is dé manier om als bedrijf succes te hebben en te overleven. In een tijd waarin klanten steeds meer gaan eisen en sneller naar de concurrent stappen, moeten bedrijven heel bewust omgaan met hun klanten: wat willen ze? Wat hebben we hun te bieden? Hoe houden we hen vast? Het overtreffen van de verwachtingen van de klant is daarbij van levensbelang.

Bestellen

Bestel 'Kruip in de huid van de klant' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.