Maak je merk cool

-
Auteur: Joeri van den Bergh

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 218
Cover van het boek 'Maak je merk cool' van Joeri van den Bergh
Uitgevers Terra Lannoo, Lannoo Campus
Uitgavejaar 2012
ISBN139789401408448
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola...

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Maak je merk cool' bij Bol.com € 17,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.