Maken van een communicatieplan / druk 2

-
Auteur: Adea van Doorn

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 610
Cover van het boek 'Maken van een communicatieplan / druk 2' van Adea van Doorn
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2007
ISBN900120502X
ISBN139789001205027
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In dit boek staat het communicatieplan centraal. Studenten en communicatiemedewerkers kunnen er direct mee aan de slag. Het maken van een communicatieplan wordt uitgewerkt voor elk van de vier communicatiedisciplines: marketingcommunicatie, interne communicatie, concerncommunicatie en corporate communicatie. Hierdoor sluit het boek naadloos aan op de praktijk en is het goed bruikbaar bij projecten in het onderwijs. Maken van een communicatieplan is een praktijkboek. Toch krijgt de theoretische onderbouwing ruime aandacht, waardoor dit boek een degelijke inleiding vormt op het communicatiemanagement.

Bestellen

Bestel 'Maken van een communicatieplan / druk 2' bij Bol.com € 29,95 Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.