Management met synchroniciteit / druk 1

-

het creeren van kansen

Auteur: Ruud Heijblom

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 365
Cover van het boek 'Management met synchroniciteit / druk 1' van Ruud Heijblom
Uitgevers Uitgeverij Boom, Uitgeverij Boom/Nelissen
Uitgavejaar 2005
ISBN9024417082
ISBN139789024417087
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Velen menen dat een managementproces in een model te vatten is, zoals in het model van strategisch management. Het idee erachter is dat het voor elkaar komt als u de stappen in een dergelijk model doorloopt. Zo'n model houdt echter geen rekening met toevalligheden. Dit boek is geschreven vanuit het idee dat deze toevalligheden, synchroniciteiten, van richtinggevende betekenis kunnen zijn. Bewustwording is daarbij van essentieel belang. Veel managers hebben hun eigen verhalen over zaken die zich op een onverwachte manier hebben gerealiseerd, maar weten ze vaak niet zo goed te plaatsen. Dit boek draagt er aan bij deze ervaringen een plaats te geven en geeft hiervoor een nieuw kader om kansen te creƫren en vooral tips om met fun te kunnen blijven managen. Het boek is bedoeld voor managers, leidinggevenden, coaches en opleiders.

Bestellen

Bestel 'Management met synchroniciteit / druk 1' bij Bol.com € 30,95 Uiterlijk 24 juni in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.