Managementmodellen voor communicatie

-
Auteur: Berenschot

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie -
Cover van het boek 'Managementmodellen voor communicatie' van  Berenschot
Uitgever Nieuwezijds
Uitgavejaar 2003
ISBN9057121573
ISBN139789057121579
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Wie zaken doet of bestuurt, moet communiceren: met klanten, burgers, aandeelhouders, medewerkers, het publiek, de pers en andere belanghebbende. Communicatie is absoluut noodzakelijk bij fusies, reorganisaties, inkoop, marketing, verandertrajecten, positioneringvraagstukken en in crisissituaties.


De kwaliteit van communicatie bepaalt de reputatie van een organisatie en dient dan ook onder de verantwoordelijkheid te vallen van het bestuur en het management. Omdat zij zich niet dagelijks bezighouden met de technieken van PR, voorlichting of communicatie, maar er wel sturing aan moeten geven, heeft Berenschot 58 overzichtelijke aanpakken en modellen verzameld voor het inzetten van communicatie bij het oplossen van managementvraagstukken.


Dit helder vormgegeven boek is gebaseerd op zowel praktijkervaring ('waar lopen managers in hun dagelijks werk tegenaan en wat definiƫren zij als communicatievraag?') als klassiek modellen en theorieƫn.


Managementmodellen voor communicatie is samengesteld door de adviseurs van Berenschot communicatie.

Bestellen

Bestel 'Managementmodellen voor communicatie' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.