Marketing

-
Auteur: Cora Koning

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 43
Cover van het boek 'Marketing' van Cora Koning
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2007
ISBN9058711188
ISBN139789058711182
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, marketingmix, marktsegmentatie, marketing control, productlevenscyclus, verdedigbaar concurrentievoordeel, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing, internationale marketing, en ga zo maar door. Volgt u het nog? Nee? Lees dan deel 5 Marketing uit De Middelmanagement Bibliotheek, een eye-opener op het gebied van marketing voor de middelmanager. In dit boek doet de auteur u haarfijn uit de doeken wat deze marketingkreten betekenen en – uiteraard – hoe u er werk van maakt. Van het vertalen van klantbehoeften in kansen voor de eigen organisatie, analyseren van de interne en externe omgeving, analyseren en anticiperen op relevante ontwikkelingen, het opstellen van een eenvoudige kosten-baten- en risicoanalyse tot het schrijven van een marketing(communicatie)plan. Dit komt allemaal aan bod in het boek Marketing.

Bestellen

Bestel 'Marketing' bij Bol.com € 14,95 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.