Marketingcommunicatie

-
Auteur: Jan Baccarne

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 205
Cover van het boek 'Marketingcommunicatie' van Jan Baccarne
Uitgevers Boom Uitgevers Den Haag, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom, Boom Lemma uitgevers
Uitgavejaar 2012
ISBN139789460946189
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collegas, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld. Competentietraining Marketingcommunicatie gaat in op de rol van consumenten en bedrijven in de marketingcommunicatie. Wat kunnen bedrijven doen om hun doelgroep op de juiste wijze te bereiken? Aan bod komen verschillende marketingcommunicatie-instrumenten als reclame, sales promotions, sponsoring, persoonlijke verkoop en beurzen en e-communicatie. Daarnaast train je de benodigde competenties, zoals plannen, budgetteren en organiseren van marketingcommunicatie. Competentietraining Marketingcommunicatie dekt de landelijke domeincompetenties met betrekking tot marketingcommunicatie en is daarmee geschikt voor studenten in het hoger onderwijs. De opzet van het boek zorgt ervoor dat het zeker ook geschikt is voor zelfstudie voor diegenen die al actief zijn in een communicatiefunctie.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Marketingcommunicatie' bij Bol.com € 32,5 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.