Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2008 |
ISBN | 9058712877 |
ISBN13 | 9789058712875 |
Taal | Nederlands |
Type | Losbladig |
Met marketing is het net als met voetbal: iedereen heeft er verstand van. Op zich niet zo gek: iedereen die omzetverantwoordelijkheden heeft of commercieel bezig is, heeft met marketing te maken, en moet er dus ook verstand van marketing hebben.
Idealiter ... want voor u als niet-marketeer is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarom komen wij - volgens beproefd recept - met deze praktische marketingwaaier. De waaier Marketing Tips & Tricks voor niet-marketeers is gemaakt voor u, wanneer van u als niet-marketeer wordt verwacht dat u iets van marketing weet. En wanneer u daar dus wel een steuntje in de rug bij kunt gebruiken. In deze handige waaier komen in overzichtelijke stappen alle basics van het strategisch marketingplan aan de orde. Dat gebeurt in handige checklists en met tips & tricks, zodat alle informatie snel te raadplegen is. Met de waaier Marketing Tips & Tricks voor niet-marketeers hoeft u daarom nooit meer op zoek wanneer er van u weer veel op het gebied van marketing wordt verwacht!