Marketingplanning / druk 2

-

de kunst van het kiezen

Auteurs: Sicco C. Santema, J. van de Rijt

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 62
Cover van het boek 'Marketingplanning / druk 2' van Sicco C. Santema en J. van de Rijt
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2003
ISBN9013000363
ISBN139789013000368
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Alle organisaties willen marketingplannen. Ze maken ze zelf of besteden het uit. 75% van de plannen verdwijnt daarna in de la. Ze worden niet uitgevoerd. De reden is meestal dat de plannen te theoretisch of ingewikkeld zijn. Het is ook niet duidelijk waartoe het marketingplan moet leiden. Als adviseurs hebben de auteurs een schat aan ervaring met het ontwikkelen van marketingplannen voor organisaties. Zij schreven er een uiterst praktisch boek over waarin aandacht wordt besteed aan theorie, belevenissen uit de praktijk, een stappenplan, voorbeelden, en checklisten en werkbladen ter ondersteuning bij het schrijven van je eigen marketingplan. Santema en Van de Rijt laten zien hoe een abstract doel met behulp van een plan van aanpak vertaald kan worden naar gerichte activiteiten. En, succes verzekerd!

Bestellen

Bestel 'Marketingplanning / druk 2' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.