Master in Marketing / druk 1

-
Auteur: Ger Hofstee

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde -
Cover van het boek 'Master in Marketing / druk 1' van Ger Hofstee
Uitgevers Boom Juridische uitgevers, Boom Juridische uitgevers
Uitgavejaar 2004
ISBN9059313003
ISBN139789059313002
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Consumenten en zakelijke afnemers beschikken over steeds groter wordende budgetten.

In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten,

klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar

professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in

staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.



Master in Marketing geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld.De auteur

behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste

pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement

en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door

anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.



Master in Marketing is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen

marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.



Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige

Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor

Management. Hij wordt daarnaast vaak gevraagd voor het houden presentaties over

het marketingveranderproces.Hofstee heeft eerder het boek De Tien Stappen Marketing

Methode bij Uitgeverij LEMMA uitgegeven.

Bestellen

Bestel 'Master in Marketing / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.