Mediapsychologie

-
Auteur: A. Heuvelman

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 184
Cover van het boek 'Mediapsychologie' van A. Heuvelman
Uitgevers Boom Uitgevers Den Haag, Boom Lemma uitgevers, Boom
Uitgavejaar 2011
ISBN139789460943737
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Mediapsychologie' bij Bol.com € 18,95 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.