Uitgevers | Boom Uitgevers Den Haag, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom, Boom Onderwijs |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789460941368 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.
Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied.
In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.
Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google