Mediastorm

-
Auteur: Erik van Heeswijk

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 249
Cover van het boek 'Mediastorm' van Erik van Heeswijk
Uitgevers Boom Uitgevers Den Haag, Boom Lemma uitgevers
Uitgavejaar 2012
ISBN139789460945762
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan? In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf? In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer. Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Mediastorm' bij Bol.com € 27,5 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.