Merk toch hoe sterk / druk 1

-

het merk als strategische factor tot succes

Auteur: P.H.J.M. Moers

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 129
Cover van het boek 'Merk toch hoe sterk / druk 1' van P.H.J.M. Moers
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2007
ISBN9013047343
ISBN139789013047349
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Dit boek gaat over het toevoegen van waarde in de onderneming. Een van de beste manieren om dit te doen is door te investeren in het merk. Het merk is immers het middel waarmee u op een duidelijke manier met uw klant kunt communiceren en een langdurige relatie kunt bouwen. Producten zijn uitwisselbaar, merken niet. Willen bedrijven hun merk voor zich laten werken, dan zullen ze volledig merkgeoriënteerd moeten worden. Dat betekent: op topniveau in de onderneming leiderschap, visie, durf en doorzettingsvermogen tonen op het gebied van merkbeleid.

Merkgeoriënteerde bedrijven verdienen over het algemeen twee keer zoveel als niet-merkgeoriënteerde bedrijven. Merkgeoriënteerd zijn is een keuze, maar wel een waarmee niet alleen de klant, maar zeker ook de onderneming zelf geconfronteerd wordt.

Dit boek is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008!

Bestellen

Bestel 'Merk toch hoe sterk / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.