Merk toch hoe sterk

-

het merk als strategische factor tot succes

Auteur: P. Moers

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 148
Cover van het boek 'Merk toch hoe sterk' van P. Moers
Uitgever Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Uitgavejaar 2011
ISBN139789461560667
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Merk toch hoe sterk is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.

Investeren in je merk betekent waarde toevoegen aan je onderneming.

Bedrijven die merkgericht denken, en aldus op duidelijke wijze communiceren met hun klanten, bouwen over het algemeen een langdurige relatie met hen op.

Voorbeelden van succesvolle merkgerichte bedrijven zijn: Albert Heijn, Hema, Magnum en Interpolis.

Het boek is up to date gebracht met de laatste merkentrends van 2011.

Bestellen

Bestel 'Merk toch hoe sterk' bij Bol.com € 24,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.