Mind the gap

94

stappenplan identiteit en imago

Auteur: J. van der Grinten

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 4
Cover van het boek 'Mind the gap' van J. van der Grinten
Uitgevers Boom Uitgevers Den Haag, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom, Boom Lemma uitgevers
Uitgavejaar 2010
ISBN139789460942600
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Met een Gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een Gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Mind the gap' bij Bol.com € 15,99 Direct te downloaden.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.