Pitchen is topsport

-

bureaucompetities: visies aanpak en tactiek

Auteur: Sak van den Boom

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 209
Cover van het boek 'Pitchen is topsport' van Sak van den Boom
Uitgever Beerens Business Press B.V.
Uitgavejaar 2012
ISBN139789076051369
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

35 professionals over bureaucompetities: Je moet weten voor wie je het doet. Daar speel je vakkundig op in. Goed pitchen is meer dan een briljant idee brengen. Dat is net zoveel luisteren als vertellen. Dat is soms liefde op het eerste gezicht. 35 persoonlijke visies, gebaseerd op de praktijk. Leerzaam voor iedere marketeer die een bureaucompetitie uitschrijft maar ook voor bureaus die als beste voor de dag willen komen.

Interviews met Willem Vierdag, Aart Lensink, Coen Zeevenhooven, Jan-Christiaan Hellendoorn, Henk Jacobs, Ad van der Salm, Alec Bergsma, Luis Mendo, Gusta Winnubst, Simone Koudijs, Olivier Wegloop, Willem Koch, Rogier IJzermans, Jeroen Maters, Fred Hermsen, Robbert Zantinge, Rob van Vuure, Jeroen Hemels, Kees Diamant, Niels van de Velde, Monique Gooren, Frans Hagenaars, Nico Rijkhoff, Ard Krak, Petra Schuttel, Rob Benjamens, Sak van den Boom.

En columns van Bert Jalink, Luuk van Beers, Hans Verstraaten, Martin van Velzen, Rob van Vuure, Charles Borremans, Sak van den Boom, Marianne Robben, Wim Huiser, Rupert van Woerkom, John Brands, Hans Luiken, Frank van Eijk.

Bestellen

Bestel 'Pitchen is topsport' bij Bol.com € 25 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.