Plakfactor

161

Waarom sommige ideeen aanslaan en andere niet

Auteur: C. Heath

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 6
Cover van het boek 'Plakfactor' van C. Heath
Uitgevers Dwarsligger®, Onbekend
Uitgavejaar 2011
ISBN139789049801175
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Douwe Egberts koffie, lekkere koffie', 'Heerlijk, Helder, Heineken'. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat u andere alweer na vijf minuten vergeten bent? En hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën?

In De plakfactor geven Chip en Dan Heath de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze
onmisbare gids laat zien dat 'sticky' ideeën hun kracht ontlenen aan zes belangrijke eigenschappen, die ook jij kunt leren beheersen.

Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak
verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap
meer kleefkracht kunt geven. En natuurlijk geeft het heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet… én hoe het niet moet.

'De plakfactor is een boek dat ik iedereen aanbeveel. Van marketeer tot beleidsmedewerker tot ouder. Voor iedereen is het van groot belang dat zijn boodschap beklijft bij de ontvanger en resulteert in gewenst gedrag.' – Bas van Vlierden op managementboek.nl

'Een goed leesbaar en vrolijk boek.' – Elsevier

Bestellen

Bestel 'Plakfactor' bij Bol.com € 17,5 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.