PR voor Dummies

-
Auteurs: E. Yaverbaum, Yaverbaum

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 339
Cover van het boek 'PR voor Dummies' van E. Yaverbaum en  Yaverbaum
Uitgevers Pearson Education, Pearson Benelux B.V., BBNC Uitgevers
Uitgavejaar 2005
ISBN9043010901
ISBN139789043010900
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Effectieve PR-technieken die de belangstelling van de pers garanderen
D ids voor effectieve public relations!
Mond-tot-mondreclame is op het gebied van marketing onverslaanbaar. Maar hoe krijg je klanten zover dat ze over je praten? Deze praktische gids leert je stap voor stap hoe je met een effectieve PR-strategie je verhaal de wereld in krijgt zonder dat je kapitalen kwijt bent.
Eric Yaverbaum's PR-kantoor Jericho Communications verzint campagnes voor IKEA, Domino's Pizza en andere bedrijven. Yaverbaum is coauteur van het boek I'II Get Back to You.
Bob Bly is een ervaren auteur van managementliteratuur.
Bewerker mr. Sander Schroevers van PR-bureau Presseasy.com is gespecialiseerd in Europese communicatie.
DE DUMMIES MANIER
Tekst en uitleg in begrijpelijk Nederlands
Information klaar voor gebruik
Pictogrammen en andere navigatiehulpjes
Handige spiekbrief
Toptienlijstjes
Een vleugje humor
Reclame voor DUMMIES
Marketing voor DUMMIES
Spreken in het openbaar voor DUMMIES
Wees slim, lees Voor Dummies
Kijk voor een compleet overzicht op
www.dummies.nl

Bestellen

Bestel 'PR voor Dummies' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.