Praktisch persbeleid / druk 1

-

het organiseren van perscontacten

Auteur: M. Waardenburg

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 107
Cover van het boek 'Praktisch persbeleid / druk 1' van M. Waardenburg
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2000
ISBN901407011X
ISBN139789014070117
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Contacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijk belang. Hoe die contacten moeten verlopen wordt vastgelegd in het persbeleid van de onderneming. Daarin staat zowel beschreven hoe gereageerd moet worden als het bedrijf wordt benaderd, als wat het bedrijf er zelf aan doet om de pers te halen.

In 'Praktisch persbeleid' beschrijft Marten Waardenburg hoe een duidelijk persbeleid (afgeleid van het ondernemingsbeleid) tot stand komt. Ook vertelt hij wat het inhoudt, wat de sleutelrol en de taken van de persfunctionaris zijn, hoe de Nederlandse pers functioneert en hoe journalisten te werk gaan. Wie 'Praktisch persbeleid' in de praktijk brengt, is de pers vele stappen voor.

Bestellen

Bestel 'Praktisch persbeleid / druk 1' bij Bol.com € 30,95 Op voorraad. Nu besteld, woensdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.