Reclame: dood of leven

-

strategische antwoorden voor marketeers en managers

Auteur: Fons van Dyck

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 229
Cover van het boek 'Reclame: dood of leven' van Fons van Dyck
Uitgevers Lannoo Campus, Lannoo, Lannoocampus
Uitgavejaar 2013
ISBN139789401408141
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrijgbaar in de iBookstore
Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be

Bestellen

Bestel 'Reclame: dood of leven' bij Bol.com € 29,99 Uiterlijk 25 juli in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.