Scoren met Google AdWords, derde editie, 2011

-

in samen werking met Checkit

Auteur: Paul Aelen

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 14
Cover van het boek 'Scoren met Google AdWords, derde editie, 2011' van Paul Aelen
Uitgever Entopic
Uitgavejaar 2011
ISBN139789079840083
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Scoren met Google AdWords is een praktische handleiding om maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords, het belangrijkste en meest gebruikte online advertentienetwerk ter wereld. Deze derde editie is geheel bijgewerkt met de laatste vernieuwingen van Google AdWords. Het boek gaat in op de vele mogelijkheden die AdWords biedt. Een praktische leidraad die de lezer in staat stelt om zelf een AdWords campagne op te zetten en maximale resultaten te behalen. In tien hoofdstukken wordt een compleet overzicht gegeven van de werking van Google AdWords. Met de stapsgewijze uitleg zet u uw eigen campagne op en bent u bij de juiste zoekresultaten in Google te vinden.

Bestellen

Bestel 'Scoren met Google AdWords, derde editie, 2011' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.