Service Leadership

-

dienen door verbinden, leiden door excelleren



Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 109
Cover van het boek 'Service Leadership'
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2010
ISBN139789013075694
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In de eerste Service Leadership Course van The Customer Connection die in 2009 voor plaatsvond, stond de vraag centraal hoe een organisatie een duurzame en betekenisvolle verbinding met haar klanten tot stand kan brengen. De deelnemers aan de leergang zijn met hun docenten op zoek gegaan naar een antwoord op deze vraag. Met iedere keer een andere docent als inleider werd de centrale vraag vanuit verschillende invalshoeken belicht. Voor de deelnemers was de opdracht om de aangereikte wetenschappelijke inzichten te vertalen naar een eigen organisatievraagstuk en een persoonlijke leerdoelstelling. De zoektocht resulteerde in een aantal verrassende nieuwe inzichten over hoe organisaties functioneren en hoe de eigen klantenkring het best bediend kan worden.

Aan het eind van de leergang is de deelnemers gevraagd hun ervaringen en inzichten te verwerken in een essay over een zelfgekozen thema. Dit boek is een bundeling van deze essays en biedt een uitermate rijk en gevarieerd palet aan ervaringen en nieuwe inzichten over onderwerpen waar alle bedrijven de komende jaren mee te maken krijgen. En die een antwoord geven op de grootste uitdaging voor de komende decennia: hoe kun je de beste dienstverlener in de markt worden.

Bestellen

Bestel 'Service Leadership' bij Bol.com € 21,5 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.