Sociale media voor ondernemers & professionals

-

handboek digitaal netwerken

Auteur: Rimke de Groot

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 28
Cover van het boek 'Sociale media voor ondernemers & professionals' van Rimke de Groot
Uitgevers Tekst en Uitleg BV, Uitgeverij TenPages.com, Publimix
Uitgavejaar 2011
ISBN139789074312370
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Meer omzet met sociale netwerkenMet de komst van sociale media als LinkedIn, Twitter, Facebook en Hyves is zakelijk netwerken een stuk eenvoudiger geworden. Je kunt er niet alleen bestaande contacten onderhouden, maar ook nieuwe mensen leren kennen, onder wie mogelijk toekomstige klanten voor jouw bedrijf. Doordat sociale netwerken bovendien laagdrempelig zijn, is het virtueel ook gemakkelijker om op die ene belangrijke zakenman of -vrouw af te stappen dan bijvoorbeeld op een netwerkborrel.

Sociale netwerken zijn daarmee platforms die jij als zelfstandig ondernemer kunt gebruiken om je product of dienst onder de aandacht te brengen, mits je weet hoe je sociale media als Twitter, LinkedIn en Facebook optimaal in kunt zetten. Verwacht in dit boek geen trucjes of stappenplan waarmee je dat kunt doen. Sociaal netwerken is iets anders dan het traditionele reclame maken. Het is geen kwestie van zo hard mogelijk roepen hoe goed jij bent in datgene wat je doet.

Hoe sociaal netwerken dan wel werkt komt in dit boek uitgebreid aan bod, door middel van een praktische uitleg hoe de verschillende sociale media werken, interviews met ervaringsdeskundigen en zelfstandig ondernemers die fanatieke gebruikers zijn van sociale netwerken en allerlei voorbeelden, tips en dos en donts waar je als beginnende, maar ook als meer ervaren sociale mediagebruiker direct mee aan de slag kunt.

Bestellen

Bestel 'Sociale media voor ondernemers & professionals' bij Bol.com € 17,5 Uiterlijk 18 juli in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.