Strategisch management van communicatie / druk 1

-

introductie van het Communicatiekruispunt

Auteur: Betteke van Ruler

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 60
Cover van het boek 'Strategisch management van communicatie / druk 1' van Betteke van Ruler
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 1998
ISBN9014058691
ISBN139789014058696
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Communicatiemanagement is nodig, zodra er problemen zijn in de interne en externe communicatie van een organisatie. Om de juiste keuzes te maken om de communicatieproblemen in kaart te brengen en op te lossen, wordt in dit boek een nieuw model gepresenteerd: het Communicatiekruispunt. Hieruit wordt duidelijk dat er 4 basisstrategieën zijn voor communicatiemanagement: informering, overreding, formering en dialogisering. Wat deze inhouden en in welke realatie ze tot elkaar staan wordt uitgebreid uitgelegd.

Bestellen

Bestel 'Strategisch management van communicatie / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.