Strategische marketing planning

-

theorie, technieken, toepassingen

Auteur: K.J. Alsem

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 31
Cover van het boek 'Strategische marketing planning' van K.J. Alsem
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2009
ISBN139789001765057
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor je tentamens leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website.

Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.

In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.

Met de Campuz Creditcard bij het boek krijg je gratis toegang tot de website met daarop:
- e-book
- toetsen
- opgaven openingscases
- cases
- marketingplan
- figuren uit het boek

Bestellen

Bestel 'Strategische marketing planning' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.