Uit de grijze massa / druk 1

-

waarom ons brein het ene merk boven het andere verkiest

Originele titel: Branding With Your Brain
Auteur: Tjaco Walvis

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 68
Cover van het boek 'Uit de grijze massa / druk 1' van Tjaco Walvis
Uitgevers Pearson, Pearson, Pearson Benelux B.V.
Uitgavejaar 2009
ISBN139789043017909
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat je een product of dienst kocht. Was je je er van bewust waarom je juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe win je deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.

Bestellen

Bestel 'Uit de grijze massa / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.