Uitverkocht

-

welkom in de aandachtseconomie

Auteur: Jim Stolze

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 192
Cover van het boek 'Uitverkocht' van Jim Stolze
Uitgevers Bruna Uitgevers B.V., A.W., A.W. Bruna Uitgevers, LeV.
Uitgavejaar 2012
ISBN139789044964189
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro. Het klinkt logisch en aannemelijk, de man weet waar hij over praat. Dit maakt het toepasbaar voor doorgewinterde marketinggoeroes, maar ook voor de geïnteresseerde leek is dit boek interessant door de inzichten die het verschaft in de psychologie van de mens en bedrijven. Na het lezen van Uitverkocht! is er maar één conclusie mogelijk: dit is een boek dat aandacht verdient. Fok.nl

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Uitverkocht' bij Bol.com € 9,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.