Vormgeving in communicatie / druk 2

-
Auteurs: A. van Dommelen, C. Coolsma

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 251
Cover van het boek 'Vormgeving in communicatie / druk 2' van A. van Dommelen en C. Coolsma
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2003
ISBN9013007384
ISBN139789013007381
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Waarmee kun je je als bedrijf nog onderscheiden tegenwoordig? Door het enorme aanbod van informatie is de consument gedwongen snel een keuze te maken. Vaak doet hij/zij dat op het uiterlijk van communicatie-uitingen. Televisie en internet, met hun nadruk op het visuele, versterken dit. Om je te onderscheiden zul je dus effectief van beeld en vormgeving gebruik moeten maken.

'Vormgeving in communicatie' maakt duidelijk welke functies vormgeving kan vervullen en aan welke voorwaarden vormgeving, vormgevers en hun opdrachtgevers moeten voldoen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en checklists verzamel je bouwstenen om de effectiviteit van communicatie in je eigen praktijksituaties te vergroten.

Bestellen

Bestel 'Vormgeving in communicatie / druk 2' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.