Weg met het marketingplan, tijd voor actie !

-

praktische marktbewerking voor iedere manager

Auteur: John Koster

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 153
Cover van het boek 'Weg met het marketingplan, tijd voor actie !' van John Koster
Uitgevers Academic Service, BIM Media BV, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2011
ISBN139789052619194
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En datterwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen.Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties.Weg met het marketingplan, tijd voor actie! laat zien hoe u zonder omslachtige plannen doelgericht marketing bedrijft. In dit boek draait alles om de acties. Wat is een werkbare aanpak? Hoe formuleert u pragmatische maar ook creatieve en originele acties om uw markt te bewerken? Hoe weet u of u niets vergeet? Hoe bewaakt u de samenhang van het geheel?Aan de hand van een beperkt aantal gestructureerde vragen werkt u stap voor stap naar overzichtelijke, praktische actiepunten. De aanpak is gericht op eenmaximale slagvaardigheid om de commerciele slagkracht van uw onderneming te vergroten.Prof. dr. John Koster publiceert, doceert en adviseert over marketing. Hij is vennoot van Holland Consulting Group en hoogleraar Marketing aan de NyenrodeBusiness Universiteit. Eerder schreef hij Ask for the order!

Bestellen

Bestel 'Weg met het marketingplan, tijd voor actie !' bij Bol.com € 33,5 Uiterlijk 8 juli in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.