Concurreren om de toekomst

-
Auteur: Gary Hamel

Categorie:Business / Onderwerp: Strategie -
Cover van het boek 'Concurreren om de toekomst' van Gary Hamel
Uitgevers Academic Service, Sdu Uitgevers, Sdu Uitgevers
Uitgavejaar 1996
ISBN666776764
ISBN139789052612027
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Wat moet een bedrijf vandaag doen om in de toekomst goed uit de concurrentiestrijd te komen? Wat is haalbaar op de korte termijn, en hoe overleeft een bedrijf op de lange termijn?

De aandacht moet worden verplaatst van herstructureren, inkrimpen en re-engineeren naar het vernieuwen van strategieën, naar het optimaal benutten van kerncompetenties, naar verbetering van kwaliteit en service, en innovatie van produkten en diensten. Na alle kostenreducties moeten de inkomsten worden verhoogd.

Deze Management Briefing is bedoeld voor de drukke manager of adviseur, die in een avond lezen wil weten wat Gary Hamel en C.K. Prahalad over strategisch management hebben te zeggen en waarom zij op dat gebied 's werelds meest geraadpleegde experts zijn.

Bestellen

Bestel 'Concurreren om de toekomst' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.