De beer is los

-

strategie voor persoonlijke groei

Auteurs: J. Meiling, H. Hoetink

Categorie:Business / Onderwerp: Management 207
Cover van het boek 'De beer is los' van J. Meiling en H. Hoetink
Uitgever Archipel
Uitgavejaar 2006
ISBN9063052669
ISBN139789063052669
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De beer is los is een compleet lees- en werkboek voor iedereen die geïnteresseerd is in persoonlijke groei. Elk mens beschikt over onvermoede mogelijkheden. Welk verlangen, welke onvrede of welke nieuwsgierigheid zetten jou aan tot verandering?Aan de hand van een persoonlijkheidstypologie houden de auteurs je een spiegel voor. Ben je een Voelerdenker, Voelerdoener of Denkerdoener? Je leert bepaalde patronen herkennen in je gedrag, gevoel of gedachten die je beperken. Dit boek bevat een praktische strategie om deze patronen los te laten en je persoonlijke doel te bereiken. Dan is de beer los!Dit boek bevat drie delen:Deel 1: Persoonlijke doel, beschrijft de ontdekkingstoch naar je persoonlijke doelDeel 2: In Doorbraak krijg je inzicht in je emoties, je denkpatronen en je gedragDeel 3: In Nieuw perspectief leer je om dichter bij je essentie te komen en te blijven.

Bestellen

Bestel 'De beer is los' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.