De klant is koningin

-

Hoe Vrouwen Krijgen Wat Ze Willen

Auteurs: D. Jaffé, D. Jaffé

Categorie:Business / Onderwerp: Management 129
Cover van het boek 'De klant is koningin' van D. Jaffé en D. Jaffé
Uitgevers Spectrum, Spectrum, Unieboek | Het Spectrum
Uitgavejaar 2006
ISBN9027423164
ISBN139789027423160
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Vrouwen hebben een verborgen economische macht:

- ze zijn hoog opgeleid en verdienen meer dan ooit - ze zijn zelfstandig en consumeren graag en veel - ze kopen voor zichzelf en hun gezin - ze beslissen over aankopen - ze beschikken niet alleen over hun eigen geld, maar ook over dat van hun partner.

Veel bedrijven nemen vrouwen als klant niet serieus. Aangezien zij de meeste koopbeslissingen nemen, is dat een groot gemis.

Hoe kunnen bedrijven, vaak geleid door mannen, hun vrouwelijke klanten begrijpen? Volgens Jaffé moeten ze radicaal anders gaan denken. In De klant is koningin maakt ze korte metten met aloude clichés en laat zien hoe bedrijven product, prijs, distributie en communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden.

Bestellen

Bestel 'De klant is koningin' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.